


Entertaining Marketing Video
október 20, 2018Eriggy a bótba, de fröccsvizet hozz ám!


Magamfajta ínyencnek a Lidl Fröccsvizes újdonsága igazi csemegének számít. Na nem a felspriccelt bor miatt, -bár bevallom nem véletlenül keveredtem a bolt ezen részére – hanem azért mert mindig jó látni egy ilyen jólirányzott és pofonegyszerű marketinget.
Oké, hogy víz, de mire használod?
Míg a kilencvenes években a víz csak víz volt, addig napjainkban a hiperekben egész sorokat töltenek meg a különféle vizek. Régen nem értettük volna, hogy hova kell locsolni, vagy kenni a fitness vizet és miért is van dúsítva és főleg, hogy mivel. Külön cikkért kiáltana a fűrészpor ízű ZéróBar-ok és protein szeletek megjelenése is, de ezt a témát egyelőre jegelem.
Spricceld fel Babám!
Mennyire egyszerű és letisztult üzenettel találkozhatunk.”Fröccsvíz – Extra dús”. Mert mire is van szükséged a fröccs elkészítéséhez? Erős hideg szódára! A hűtést ugyan neked kell megoldanod, de az extra szén-dioxid tartalomra nem lehet panaszod! Teszteltem külön és borral is, szerintem jó fröccs készíthető belőle.
Kis lépés az emberiségnek, egy hosszúlépés nekem
A címkét nem is kell alaposan átvizsgálni ahhoz, hogy megtaláljuk a kis Fröccsguide-unkat. Ez az a része a címkének, ahol a leggyakoribb fröccsfajták bor-szóda arányát tanulmányozhatjuk át.
Ennek a címkének a következő változatában egyébként el tudok képzelni egy üres sort is, ami így kezdődik: “Apa kedvence”… Az arányokat pedig alkoholos (mi más!) filccel lehetne kitölteni.
Névre szóló ital? Nem találkoztunk ezzel már valahol??? Na mindegy is, lényeg, hogy TASTE THE FEELING és fogyaszd felelősséggel!